Знайдена найяскравіша галактика у Всесвіті - Технології - dt.ua

Вчені виявили найяскравішу галактику у Всесвіті

18 листопада, 2018, 04:30 Роздрукувати

Об'єкт поглинає енергію з трьох карликових галактик-супутників.

Галактика отримує енергію від двох своїх супутниць © NASA

Вчені з Лабораторії реактивного руху NASA виявили найяскравішу галактику у Всесвіті. Як повідомляє Phys.org, галактика W2246-0526 одержує енергію за рахунок поглинання відразу трьох карликових сусідок. Матеріал, який об'єкт отримує в результаті поглинання, і дозволяє йому світитися настільки яскраво.

Наголошується, що галактика була відкрита ще у 2015 році. Вона не є найбільш масивною відомою галактикою, але світиться в 350 трильйонів разів яскравіше, ніж Сонце. Якщо б всі галактики були розташовані на однаковій відстані від Землі, W2246-0526 була найяскравішою.

За допомогою нових даних дослідникам вдалося встановити, що галактика "краде" енергію у своїх супутників. На даний момент учені не можуть сказати, чи вдасться карликовим галактикам вийти з цього ланцюга або ж вони будуть повністю поглинені.

Дослідники підкреслюють, що більша частина яскравості галактики виходить не від зірок, а від речовини, яка обертається навколо надмасивної чорної діри, розташованої в її центрі. Маса чорної діри перевершує масу Сонця в чотири мільярди разів. Речовина падає в чорну діру, розігрівається до мільйонів градусів і випромінює світло.