Галактика - Вчені виявили найменшу галактику раннього Всесвіту - Технології - dt.ua

Вчені виявили найменшу галактику раннього Всесвіту

4 грудня, 2015, 12:55 Роздрукувати

Галактика існувала вже через 400 мільйонів років після Великого Вибуху.

© NASA

Край Большого Взрыва
Галактика існувала вже через 400 мільйонів років після Великого вибуху

Астрономи за допомогою телескопів "Хаббл" і "Спітцер" виявили найменший об'єкт з усіх, які коли-небудь спостерігалися в ранньому Всесвіті. Галактика  існувала вже через 400 мільйонів років після Великого Вибуху, тобто 13,8 мільярдів років тому. Повідомлення про це було опубліковано на офіційному сайті NASA.

Команда дослідників дала об'єкту ім'я Tayna, тобто "первонароджена" в перекладі з мови аймара, якою розмовляють в Андах.

Не дивлячись на те, що "Хаббл" і раніше виявляв галактики – рекордсмени за дальністю  розташування, ця галактика є найдрібнішою і найбільш  тьмяною новоствореною галактикою, з усіх, які були виявлені раніше. Такі тьмяні галактики можуть найкращим чином розповісти про побудову раннього Всесвіту і еволюції ранніх галактик.