Новини науки - Вчені виявили найдавніший у світі гриб - Технології - dt.ua

Вчені виявили найдавніший у світі гриб

8 червня, 2017, 17:07 Роздрукувати

Вік знахідки оцінюється в 115 мільйонів років.

Вік гриба оцінюється в 115 мільйонів років

Вчені виявили найдавніше відоме плодове тіло пластичних грибів, вік якого оцінюється в 115 мільйонів років. Про свою знахідку дослідники повідомили в журналі PLoS ONE.

Закам'яніле плодове тіло гриба знайшли на північному сході Бразилії. Новий гриб зберігся практично повністю. За словами вчених, він міг потрапити в солоній, де його поступово накрили шари відкладень. Поступово тканини гриба замінили кристали піриту, який утворюється в донних відкладах. З часом пірит "перетворився" на інший мінерал — гетит. Довжина ніжки гриба — 3,4 сантиметра, діаметр капелюшка — 1 сантиметр.

Дослідники назвали гриб Gondwanagaricites magnificus. Назва роду походить від назви суперконтиненту Гондвани і грецького слова agarikon — гриб. Видова назва magnificus (від лат. "чудовий") грибу присвоїли за відмінне збереження зразка.