Вчені виявили найбільший об'єкт у Всесвіті

Вчені виявили найбільший об'єкт у Всесвіті Галактична стіна складається з безлічі суперкластерів © New Scientist
Галактична стіна простягається на мільярд світлових років.

Астрофізики виявили найбільший об'єкт у Всесвіті. Структура, що складається з безлічі галактичних суперкластерів, простягається на мільярд світлових років. Повідомлення про це було опубліковано виданням New Scientist.

Галактики об'єднуються в кластери, які об'єднуються в суперкластери, а ті, у свою чергу, утворюють галактичні стіни. У 2014 році вчені встановили, що Чумацький Шлях входить до суперкластера, що отримав назву Лінеакея. Нова структура, виявлена за допомогою бази даних BOSS (Baryon Oscillation Spectroscopic Survey), у 10 тисяч разів перевершує суперкластер, до якого входить наша галактика.