Вчені виявили найбільш схожу на Землю екзопланету

Вчені виявили найбільш схожу на Землю екзопланету Температура поверхні GJ 1132b досягає 260 градусів за Цельсієм © The Telegraph
Атмосфера GJ 1132b схожа на атмосферу Венери.

Вчені виявили тверду екзопланету GJ 1132b, яка за своїм розміром найбільш схожа на Землю. GJ 1132b знаходиться в 39 світлових роках від нашої планети і надасть можливість астрономам вивчити атмосферу планет за межами нашої сонячної системи, повідомляє видання The Telegraph.

Температура поверхні GJ 1132b досягає 260 градусів за Цельсієм, що робить неможливим існування на планеті води в рідкому стані. За словами вчених, атмосфера на даній экзопланете схожа на атмосферу Венери.

GJ 1132b в 1,2 рази більше Землі і в 1,6 разів масивніше нашої планети. Екзопланета знаходиться на відстані 2,25 млн км від своєї зірки (червоного карлика), що ближче, ніж Меркурій від Сонця.

Першою планетою, яка знаходиться в жилій зоні зірки, яка була відкрита астрономами, стала Kepler-186f. Її розмір і маса дуже нагадують Землю. Першою компактною зоряною системою, виявленою астрономами, стала система Kepler-11. До її складу входить п'ять планет, що за розмірами нагадують Меркурій, а Kepler-16b стала першою планетою, відомою вченим, що обертається навколо подвійної зірки.

Раніше повідомлялося про те, що вчені прийшли до висновку, що в момент утворення Сонячної системи 4,6 мільярдів років тому, на світ з'явилися лише вісім відсотків потенційно придатних для планет. Решта ж 92% будуть утворені вже після того, як Сонце вибухне і наша планета зникне через шість мільярдів років.