Марс - Вчені виявили на Марсі великі поклади льоду - Новини IT і науки - dt.ua

Вчені виявили на Марсі великі поклади льоду

12 січня, 12:09 Роздрукувати

Пласти льоду розташовуються на глибині 1-2 метри під поверхнею планети.

Вчені знайшли на Марсі чисту замерзлу воду © NASA

Вчені заявили про те, що під поверхнею Марса на глибині один-два метри залягають великі пласти чистого водяного льоду товщиною до 100 метрів. Висновки дослідників опубліковані в журналі Science.

У ході дослідження вчені вивчили знімки, які були отримані за допомогою апарату Mars Reconnaissance Orbiter, який зробив знімки підданих ерозії скелястих уступів. Дослідники встановили, що лід утворює товстий шар, а не тонку кірку.

На думку вчених, їм вдалося виявити чисту замерзлу воду, яка може бути використана астронавтами під час будівництва колонії на Червоній планеті. Крім того, вчені вважають, що вивчення цих покладів може розповісти про клімат Марса в минулому.

Дослідники припускають, що поклади льоду утворилися в результаті сильних снігопадів в далекому минулому Червоної планети. Вони також відзначили активну ерозію уступів, викликану таненням крижаного шару.