Знайдений гормон, пов'язаний з розвитком аутизму - Технології - dt.ua

Вчені виявили гормон, пов'язаний з розвитком аутизму

22 жовтня, 13:09 Роздрукувати

Нестача гормону в організмі вагітної жінки може викликати зміни в мозку її  дитини.

Нестача гормону в організмі матері може вплинути на розвиток мозку дитини © Naked Science

Вчені заявили про те, що їм вдалося виявити гормон, пов'язаний з розвитком аутизму. Нестача гормону аллопрегнанолону в організмі вагітної жінки може впливати на розвиток плоду і викликати розлади аутичного спектру, якщо народиться хлопчик, повідомляє Naked science.

Аллопрегнанолон синтезується в корі надниркових залоз і безпосередньо в головному мозку. Ця речовина має протитривожні і антидепресантні властивості, тому часто використовується як препарат для лікування післяпологової депресії. У нормі при вагітності рівень аллопрегнанолону в організмі майбутньої матері підвищується. Це може бути пов'язано з тим, що гормон бере участь у нейрогенезі (формуванні центральної нервової системи) плоду.

У ході дослідження вчені намагалися зрозуміти, як плацентарний гормон впливає на розвиток мозку у дитини. Виявилося, що знижений вміст гормону впливає на розвиток мозочка плода і в майбутньому може викликати аутизм у дитини.

Для того, щоб підтвердити свої висновки, дослідники провели експерименти на щурах. Дефіцит аллопрегнанолону у гризунів, які розвивалися з модифікованих зародків, викликав статево-специфічні зміни в мозочку. В поведінкових тестах щури-самці з недостатністю гормону демонстрували дві ознаки розладів аутистичного спектру: повторювані дії і дефіцит спілкування.

Читайте також: Вчені прогнозують стрімке зростання відкриттів у галузі регенеративної медицини

Раніше вчені встановили, що імунні клітини мозку людей, хворих на шизофренію, які є більш активними, ніж у людей без захворювання, і ця активність з'являється ще до того, як розлад починає розвиватися.

Випуск №47, 7 грудня-13 грудня Архів номерів | Зміст номеру < >