У Канаді знайдена гігантська невідома печера - Технології - dt.ua

Вчені виявили гігантську невідому печеру в Канаді

3 грудня, 17:24 Роздрукувати

Довжина входу печери – 100 метрів, а ширина – 60 метрів.

Печера довгий час була прихована шаром снігу © Naked Science

У Британській Колумбії помічена гігантська печера, про яку, незважаючи на її вражаючі масштаби, досі нічого не було відомо. Як повідомляє Naked science, печера вперше була помічена з вертольота ще в квітні, а тепер її називають "печерою національного значення".

Довжина входу печери складає 100 метрів, а ширина – 60 метрів. Її назвали Sarlacc Pit — на честь істоти зі всесвіту "Зоряних воєн". На даний момент дослідники не можуть визначити його глибину, оскільки її грот заповнений водою, але, на їхню думку, мова може йти про кілька кілометрів.

Вчені зазначають, що місце в парку, де знаходиться печера, круглий рік ховалося під снігом і відкрилося приблизно 20-50 років тому. Почасти через це, а також через надзвичайно віддалену і важкодоступну позицію гігантську печеру знайшли тільки в цьому році.

Варто відзначити, що вчені не хочуть розкривати точне розташування печери, оскільки вони прагнуть зберегти її незайману природне середовище. Крім того, у них немає можливості зайнятися її вивченням.