Вчені вивели безрогих биків

Вчені вивели безрогих биків Вчені можуть зробити безрогими корів будь-якого виду © rus-img2.com
Нові методи дозволяють зробити безрогими будь-який вид корів.

Вчені з Каліфорнійського університету в Дейвісі заявили про те, що їм вдалося вивести безрогих биків. Більш того, розроблений дослідниками метод генетики дозволяє зробити безрогою будь-яку породу корів, повідомляє Naked science.

Роги великої рогатої худоби вимагають додаткового місця в стійлах і можуть призвести до появи травм. Дослідникам вдалося вивести кілька безрогих порід, але вони виявилися не настільки продуктивними, як інші.

Тепер же вчені розповіли про новий генетичний метод. Ще у 2014 році біотехнологічному стартапу Recombinetics вдалося внести "гени безрогости" в клітину тварини, зробивши її гомозиготною по алелі PC Celtic POLLED. Клітину клонували і, підсадивши в матку корови-донора, отримали комоле теля. Коли воно виросло, вчені забрали його сперму і штучно осіменили кількох корів, отримавши потомство - п'ять телят, повністю здорових і таких, що зберегли 100% комолість.

За словами дослідників, у майбутньому отримане потомство залишиться здоровим, а розроблений ними метод дозволить виводити комолих корів різних порід. Формально ці тварини залишаються ГМ-організмами, однак гени, що визначили їхню нову ознаку, повністю запозичені у звичайних корів інших порід. Тому вони фактично є повним аналогом тварин, отриманих традиційними методами селекції.

Раніше вчені Рослінського інституту в Шотландії заявили про намір створити генетично модифікованих курей, невразливих до вірусу грипу.