Вчені відкрили новий вид павуків

Вчені відкрили новий вид павуків На спині павуків розташовується довгий м'який ріг © Популярная механика
На спині павука розташовується незвичайний довгий м'який ріг.

Вчені виявили в Африці новий вид павуків, який отримав назву Ceratogyrus attonitifer (можна перекласти як "той, що викликає здивування"). Як повідомляє "Популярная механика", новий вид незвичайний тим, що на його спині розташовується довгий м'який ріг.

Новий вид був виявлений вченими, які беруть участь у National Geographic Okavango Wilderness Project, в Анголі, в ході вивчення біорізноманіття регіону. Для чого призначений ріг на спині павука, дослідники поки не знають.

Ceratogyrus attonitifer отруйні і люблять полювати на комах. За словами авторів роботи, передбачається, що отрута павуків даного виду не небезпечна, проте укуси можуть призвести до інфекцій, які можуть стати смертельними через недостатню медичну допомогу.

Раніше біологи з Японії описали новий вид карликових морських коників. Тварина отримала видову назву Hippocampus japapigu - "японська свиня". Морський коник мешкає на глибині від п'яти до 22 метрів в центрі і на південному сході Японії.