Вчені відкрили "ген відмови від алкоголю"

Вчені відкрили "ген відмови від алкоголю" Вчені виявили гени, які відповідають за неприйняття алкоголю © yosmi.ru
Ген посилює реакцію на алкоголь, роблячи його неприємним.

Вчені з Пенсільванського університету виявили ген, який підсилює реакцію на алкоголь, роблячи його неприємним. На думку дослідників, це допоможе людям відмовитися від вживання алкоголю, повідомляє The Independent.

Крім того, дослідники встановили, що подібний ген одночасно з'явився в різних популяціях без прямого генетичного успадкування.

У ході дослідження вчені вивчили дані 2,5 тисяч людей з 20 різних популяцій. У результаті було встановлено, що у деяких популяцій спостерігаються мутації в групі генів, що кодують алкогольдегідрогеназу - фермент, що каталізує окислення спиртів. Цей дефект призводить до того, що етанол руйнується менш ефективно і має на організм токсичну дію, виражену погіршенням стану здоров'я. У результаті у людини виникає неприйняття алкоголю.

Подібні мутації були виявлені одночасно у п'яти популяцій на різних континентах, тобто, малоймовірно, що вони були наслідком генетичного успадкування.

Раніше вчені заявили про те, що захворювання на рак при палінні може бути викликано тим, що компоненти тютюнового диму змінюють роботу білкової "упаковки" ДНК, що робить гени вразливими до накопичення мутацій.