Вчені відкрили два нових види пилконосих акул

Вчені відкрили два нових види пилконосих акул Нові види акул були знайдені у водах Занзібару і Мадагаскару
Риби знаходяться під загрозою вимирання через вилов рибалками.

Вчені з Німеччини, Великої Британії, Південної Африки і Танзанії виявили у водах Занзібару і Мадагаскару два нові види пилоносых акул. Як повідомляє N+1, їх назвали Pliotrema kajae і Pliotrema annae - за іменем доньки і племінниці першого автора статті.

В рід пліотрем входить лише один вид Pliotrema warreni. Їх зустрічали в південно-західній частині Індійського океану й у південно-східній Атлантиці на глибинах від 26 до 500 метрів. Довжина найбільшої знайденої пілотреми - 170 сантиметрів, це найбільша пилконоса акула. Pristiophorus - донні акули, вони зустрічаються на глибинах від нуля до 1240 метрів. Розміри цих риб варіюються від 62 до 153 сантиметрів.

Тепер же вченим вдалося виявити два нових види, які віднесли до роду пліотрем. Всі три види відрізняються відстанню між вусами і ніздрями, формою отворів у черепі, гребенями щелепних зубів. Вчені також припускають, що ареали проживання старого і нових видів не перетинаються.

Основна глибина проживання акул (до 320 метрів) доступна для рибалок, тому вчені побоюються, що риби можуть бути уразливими для відлову і, можливо, вимирають.

Раніше вчені з Нанкинського інституту геології і палеонтології виявили в зразках бурштина, знайдених на півночі М'янми, дивну істоту, що нагадує павука з довгим хвостом.