Вчені успішно випробували вакцину від раку

Вчені успішно випробували вакцину від раку Дослідники успішно випробували вакцину від раку © Lenta.ru
Вакцина визнана клінічно ефективною для профілактики меланоми.

Американські, австрійські і німецькі онкологи заявили про те, що випробувані ними персоналізовані вакцини від раку є безпечними і клінічно ефективними для профілактики меланоми. Два відповідні дослідження були опубліковані в журналі Nature.

У першій публікації американські вчені повідомляють про результати першої фази клінічних випробувань вакцини, спрямованої на 20 персоналізованих неоантигенів, пов'язаних з раком шкіри. У чотирьох з шести пацієнтів, яким було зроблено щеплення, протягом 25 місяців не спостерігалося рецидивів меланоми.

У другій публікації німецькі та австрійські автори повідомляють про перше у своєму роді застосування персоналізованого підходу до вакцинації на основі РНК, яка спрямована на знищення у 13 пацієнтів, хворих на меланому, неоепитопів. У восьми пацієнтів через 23 місяці після вакцинації пухлини зникли.

Раніше повідомлялося про те, що українські вчені винайшли протираковий засіб на основі чорних антарктичних дріжджів Nadsoniela nigra. Дослідження українських вчених-мікробіологів можуть допомогти в боротьбі з раком. Детальніше про дослідження українських вчених в Антарктиді читайте у статті Лідії Суржик та Володимира Драбчука "Українська Антарктида" у свіжому номері газети "Дзеркало тижня. Україна".