Новини медицини - Вчені успішно випробували щеплення від ВІЛ на мишах - Технології - dt.ua

Вчені успішно випробували щеплення від ВІЛ на мишах

19 червня, 2015, 06:20 Роздрукувати

Незабаром медики мають намір підібрати оптимальну "формулу" майбутньої щеплення.

За допомогою трьох різних методики дослідникам вдалося сформулювати стратегію створення щеплення від ВІЛ

Міжнародна група медиків заявила про успішне створення імунної реакції у мишей до кількох штамів ВІЛ. Вчені навчили імунну систему гризунів розпізнавати частки ВІЛ за допомогою "коктейля" з особливих білків, схожих за структурою на частини оболонки вірусу, повідомляють журнали Cell і Science.

Кожне нове покоління вірусу імунодефіциту виробляє нову структуру білків на поверхні своєї оболонки, що змушує імунну систему людини виробляти новий набір антитіл. Ця "гонка озброєнь" не дозволяє вченим створити вакцину або щеплення від ВІЛ.

З допомогою трьох різних методики дослідникам вдалося сформулювати стратегію створення щеплення від ВІЛ, яка змусить організм виробляти антитіла широкого профілю дії (bnAbs) самостійно, без модифікацій ДНК і інших втручань в життя імунних клітин.

Як кажуть медики, щеплення від ВІЛ буде ефективною тільки тоді, коли вона буде заснована не на одному компоненті, який імітує структуру оболонки вірусу, а на кількох подібних частинок. Дві подібні молекули вже були створені вченими, одна з яких, eOD-GT8 60mer, успішно змусила імунні клітини мишей виробляти "заготовки" bnAbs'ів.

Незабаром дослідники спробують різні комбінації імуногенів, намагаючись підібрати оптимальну "формулу" майбутньої щеплення.