Вчені створили здатний заразити людину гібрид коронавіруса кажанів

Вчені створили здатний заразити людину гібрид коронавіруса кажанів Вчені створили здатний заразити людину гібрид коронавіруса кажанів © sci-lib.com
Експеримент викликав резонанс у наукових колах.

Вчені провели експеримент, в рамках якого створили гібридну версію коронавіруса кажанів, здатну заразити людину. Гібрид був створений на базі вірусу SHC014, виявленого у кажанів Китаю. Повідомлення про це було опубліковано в журналі Nature.

Створена вченими "химера" складається з поверхневого білка SHC014, який був перенесений у вірус SARS, що був розроблений для проведення експерименту в легенях піддослідних мишей і імітує захворювання людини. В ході експерименту вчені довели, що вірус SHC014 вже володіє всіма необхідними знаряддями для зв'язування з ключовим рецептором клітин людини. Експеримент підтвердив гіпотезу про можливість прямого зараження людини коронавірусами летючих мишей.