Зміни клімату - Вчені створили карту регіонів Землі, які найбільше постраждали від змін клімату - Технології - dt.ua

Вчені створили карту регіонів Землі, які найбільше постраждали від змін клімату

19 лютого, 2016, 17:30 Роздрукувати

На карті також представлені регіони, на яких зміни клімату позначилися в меншій мірі.

Створена карта регіонів, що постраждали від зміни клімату © Naked Science

Вчені створили карту, яка показує місця на планеті, які найбільше постраждали від змін клімату. Висновки вчених були опубліковані в журналі Nature.

У центрі уваги дослідників виявився Індекс Чутливості Рослинності. Він використовується для того, щоб показати вплив глобальних кліматичних змін на нашу планету. Це стосується всієї екосистеми в цілому і рослинності зокрема.

При складанні карти науковці використовували супутникові дані, отримані в період з 2000 по 2013 рік. Карта була створена на основі аналізу температури повітря, доступності води, а також хмарного покриву. Вчені здійснили розрахунки для кожної окремо взятого ділянки суші в 5 квадратних кілометрів. Деякі ділянки Землі, наприклад Антарктика і Сахара, не були класифіковані через своєю безплідність.