Вчені склали теплову карту "алмазної" суперземлі

Вчені склали теплову карту "алмазної" суперземлі Планета здійснює оборот навколо зірки за 18 годин © NASA
Різниця температур гарячої і холодної частини планети складає 1282 градуси Цельсія.

Вчені за допомогою телескопа "Спітцер" склали температурну карту "алмазної" суперземли. Маса кам'янистої екзопланети 55 Cancri e перевищує земну в два рази. Як повідомляється на сайті NASA,на ній спостерігаються різкі температурні скачки.

Екзопланета знаходиться на відстані 40 світлових років від Землі, оборот навколо своєї зірки, вона здійснює за 18 годин. Через те, що екзопланета знаходиться на близькій відстані від зірки, на неї діє сила гравітації, схожа на ту, яка пов'язує Місяць і Землю. Це означає, що одна сторона 55 Cancri e постійно потрапляє під інтенсивне випромінювання зірки.

Під час спостережень за екзопланетою вчені виявили перепади температури в 1282 градуси Цельсія між сторонами планети. Температура найбільш спекотної її частини складає 2426 градусів Цельсія, а найбільш холодної – 1126 градусів Цельсія.

NASA

У липні 2015 року дослідники NASA заявили про те, що виявили "другу Землю". Астрономи назвали дану планету Kepler-452b, вона обертається по орбіті навколо своєї зірки приблизно на такій же відстані, що і Земля, а її діаметр більший за земний на 60%. Зоряна система Kepler-452 знаходиться на відстані 1400 світлових років від нашої планети в сузір'ї Лебедя.