Вчені склали карту цивілізацій, що існували до Великого вибуху

Вчені склали карту цивілізацій, що існували до Великого вибуху © Lenta.ru
Карта складена на основі аналізу реліктового випромінювання.

Цивілізації, що існували до Великого вибуху, могли передавати інформацію через зіткнення чорних дір

Математичної фізики Ваагн Гурзадян з Національної наукової лабораторії імені Артема Алиханьяна в Єревані і Роджер Пенроуз з Оксфордського університету представили карту можливого проживання надцивілізаций, які населяли Всесвіт до Великого вибуху. Результати дослідження були опубліковані авторами на сайті arXiv.org.

У своєму дослідженні вчені розглядали мапу реліктового випромінювання, аномалії в якому інтерпретують як сліди існування у попередньому еоні Всесвіту високорозвинених технологічних спільнот. Дані по реліктовому випромінюванню вчені подають у контексті розробленої ними конформної циклічної космології.

Ця теорія передбачає циклічний розвиток Всесвіту, при якому одна епоха (еон) відокремлюється від іншого Великим вибухом. У теорії Пенроуза і Гурзадяна під Великим вибухом розуміється перетворення всієї маси Всесвіту на енергію, яка супроводжується зміною світу. На думку фізиків, зниклі цивілізації могли передавати інформацію за допомогою зіткнення чорних дір.