Вчені розповіли про зв'язок між голодуванням і продовженням життя

Вчені розповіли про зв'язок між голодуванням і продовженням життя Вживання меншої кількості їжі дозволяє омолодити організм © nnm.me
Голодування продовжує роботу серцево-судинної системи.

Вчені з Університету штату Джорджія заявили про те, що хімічні сполуки, які виробляються при голодуванні і дефіциті калорій, мають омолоджуючий ефект і продовжують роботу серцево-судинної системи, повідомляє EurekAlert!.

У ході дослідження вчені спробували простежити, як дефіцит калорій (вживання меншої кількості їжі чи голодування) впливає на продовження життя. У результаті дослідникам вдалося встановити, що на процес старіння впливає β-гідроксибутират (бета-гідроксимасляна кислота). Вона утворюється в печінці під час окислення жирних кислот в період голодування, низькокалорійних дієт і інтенсивних фізичних вправ.

Виявилося, що β-гідроксибутират сприяють омолодженню ендотеліальних клітин, що вистилають внутрішню поверхню кровоносних і лімфатичних судин. Молекула зв'язується зі специфічним білком, який посилює активність транскрипційного фактора Oct-4, що регулює поділ соматичних стовбурових клітин і підтримує оновлення судинних тканин.

Раніше вчені виявили кілька варіантів генів, пов'язаних з різним кольором шкіри.