Вчені розповіли про спосіб запобігти розвитку раку

Вчені розповіли про спосіб запобігти розвитку раку Обмеження рівня глюкози в крові допомагає запобігти розвитку раку.
Обмеження рівня глюкози в крові може запобігти появі захворювання.

Вчені з Техаського університету в Далласі заявили про те, що обмеження рівня глюкози в крові може допомогти запобігти розвитку декількох видів раку. Зокрема, дослідники довели його ефективність при боротьбі з плоскоклітинним раком легенів і шлунку, повідомляє MedicalXpress.

У ході дослідження вчені провели спостереження за мишами, які страждали від раку легенів. Гризунів перевели на кетогенну дієту, яка відрізняється низьким вмістом цукру. Крім того, їм також вводили препарати, які запобігали реабсорбації глюкози в крові нирками.

Разом з тим, вчені відзначають, що досліди на мишах показують ефективність обмеження рівня глюкози в крові тільки для боротьби з плоскоклітинним раком. Більшу ефективність метод показує також у поєднанні з препаратами від діабету і хіміотерапією.

Вчені також вивчили рівні глюкози у 192 пацієнтів з плоскоклітинним раком легень або стравоходу, а також у 120 пацієнтів з аденокарциномою легені. У першому випадку була виявлена корелляция між високим рівнем цукру в крові і гіршою виживаністю хворих.

Раніше повідомлялося про те, що вчені виявили перший випадок "зараження" людини раком. У 41-річного пацієнта були виявлені пухлини, клітини яких були занадто малими для ракових клітин людини. У ході досліджень виявилося, що пухлини були передані людині від паразита. Дослідження вчених показало, що ракові клітини, які виникли в організмі паразита "карликовий ціп'як", перейшли в організм господаря – чоловіка, організм якого був ослаблений ВІЛ-інфекцією.