Вчені розповіли про походження кенгуру

Вчені розповіли про походження кенгуру Предки кенгуру з'явилися близько трьох мільйонів років тому
Появу предків тварин пов'язали з глобальними змінами клімату.

Палеонтологи з Університету Фліндерса в Австралії проаналізували будову зубного апарату у сучасних кенгуру і їх родичів і змогли встановити, яким чином відбувалося становлення цих тварин. Як повідомляє Naked science, поява предків кенгуру була обумовлена глобальними змінами клімату і поширенням трав'янистих рівнин три мільйони років тому.

Раніше дослідники припускали, що кенгуру з'явилися на території Австралії один-два мільйони років тому. Тобто, значно пізніше, ніж поїдачі трави на інших континентах. Тепер же дослідники заявили про те, що процес появи кенгуру був набагато біль швидким.

У ході дослідження вчені проаналізували зубний апарат у сучасних кенгуру і їхніх предків, вік яких становив до 25 мільйонів років. Будова зубів дозволяє вказати на звичну дієту травоїдної тварини і з'ясувати, що становить основне джерело її їжі - порівняно м'яке листя або більш жорсткі трави. В результаті було встановлено, що предки сьогоднішніх кенгуру перейшли до живлення травою досить швидко - близько трьох мільйонів років тому.

У цей період Земля переживала черговий цикл глобального потепління і скорочення лісового покрову. Імовірно, саме воно в епоху пліоцену стимулювало наших предків освоювати відкриті простори савани. Вплинули зміни і на кенгуру, серед яких з'явилися і стали швидко поширюватися види, які адаптувалися до поїдання трави і стали предками сучасних австралійських тварин. На відміну від них, інші групи кенгурових, що зберегли вірність листяній дієті, згодом опинилися в невигідному положенні і вимерли.

Раніше повідомлялося про те, що вчені представили нову версію загибелі динозаврів. На думку вчених, падіння астероїда на мексиканському півострові Юкатан спричинило масштабні виверження вулканів на території сучасної Індії. Значна кількість вуглекислоти і сірководню в результаті даних вивержень потрапили в атмосферу і світовий океан, що призвело до справді глобальної катастрофи.