Вчені розповіли про нову користь кави

Вчені розповіли про нову користь кави Кава допомагає знизити ризик розвитку діабету © truekyiv.com
Вживання кави допомагає знизити ризик розвитку діабету.

Вчені з Інституту наукової інформації про каву виявили зв'язок між вживанням цього напою і зниженням ризику розвитку інсулінонезалежного цукрового діабету (діабету 2 типу). Як повідомляє EurekAlert!, дослідникам також вдалося визначити механізм, який лежить в основі цього зв'язку.

Вчені проаналізували дані 30 досліджень, в яких взяли участь 1 мільйон 185 тисяч осіб. У результаті виявилося, що щоденне вживання трьох-чотирьох чашок кави пов'язане зі зниженням ризику розвитку діабету 2 типу на 25%. При цьому, цей результат справедливий як для чоловіків, так і для жінок, а позитивний ефект має і кава без кофеїну.

На думку вчених, кава справляє протизапальний ефект, володіє антиоксидантною дією, впливає на мікрофлору кишечника, а також допомагає в спалюванні жиру. Як показали дослідження, у каві присутній ряд корисних речовин, включаючи сам кофеїн, а також кавова кислота, гідроксикоричні кислоти, тригонелін і дитерпени, в тому числі кафестол і кахвеол, які мають протизапальну дію.

Раніше вчені заявили про те, що вживання кави допомагає знизити ризик розвитку хвороб Альцгеймера і Паркінсона. У ході дослідження вчені вивчили те, яким чином три типи кави взаємодіють з тау-білками і бета-амілоїдами і, відповідно, здатні боротися з причиною деменції при нейродегенеративних захворюваннях.