Вчені розповіли про новий спосіб зупинити розвиток раку

Вчені розповіли про новий спосіб зупинити розвиток раку Зростання пухлин вдалося зупинити за допомогою манози © Lenta.ru
Цукор маноза дозволяє уповільнити зростання пухлин.

Вчені з Інституту досліджень раку Великої Битанії і Міжнародного агентства з вивчення раку заявили про те, що цукор маноза, який використовується як харчова добавка, здатний уповільнити зростання ракових пухлин і збільшує ефективність хіміотерапії у мишей з різними типами раку, повідомляє EurekAlert!.

Ракові клітини використовують більше глюкози, ніж звичайні тканини. У ході дослідження вчені встановили, що використання манози дозволяє знизити кількість глюкози, яку споживають ракові клітини.

Спочатку дослідники вирішили перевірити, як миші з раком легенів, підшлункової залози і шкіри будуть реагувати на додавання манози до їхнього пиття. Виявилося, що маноза дозволяла знизити швидкість росту ракових клітин і не викликала ніяких явних побічних ефектів. Більше того, виявилося, що маноза дозволяє підвищити ефективність хіміотерапії, зменшуючи розміри пухлин. У деяких випадках вона також дозволила продовжити життя тварин.

Вчені провели випробування з використанням клітинних культур лейкемії, остеосаркоми і раку кишечника, на які впливали за допомогою манози. В даному випадку деякі клітини відреагували на застосування речовини, а інші – ні.

Раніше повідомлялося про те, що українські вчені винайшли протираковий засіб на основі чорних антарктичних дріжджів Nadsoniela nigra. Дослідження українських вчених-мікробіологів можуть допомогти в боротьбі з раком.