Вчені розповіли про небезпеку вживання фруктових соків

Вчені розповіли про небезпеку вживання фруктових соків Фруктові соки виявилися небезпечними для людей старше 45 років
Вживання солодких напоїв може бути смертельно небезпечним для людей старше 45 років.

Вчені з Американської асоціації серця заявили про те, що вживання солодких напоїв, включаючи фруктові соки, людьми старше 45 років підвищує ризик передчасної смерті від серцевих захворювань, повідомляє EurekAlert!.

У ході дослідження вчені проаналізували дані понад 30 тисяч осіб у віці 45 років і старше. У фінальну вибірку увійшли близько 18 тисяч осіб, оскільки дослідники виключили дані тих, хто страждав від цукрового діабету другого типу, інсульту і захворювань серця.

Вчені спостерігали за добровольцями протягом шести років, в рамках яких вони заповнювали опитувальники про вживання цукровмісних продуктів. У разі смерті добровольця з'ясовувалася можлива причина його загибелі, включаючи серцевий напад та інші порушення в діяльності серцево-судинної системи. Враховувалися інші можливі фактори, що впливають на смертність, наприклад, рівень доходів, паління та фізична активність.

Виявилося, що ті, хто випивав близько одного літра солодких напоїв на день, вмирали в два рази частіше від ішемічної хвороби серця в порівнянні з тими, хто вживав менше 30 мілілітрів на день. Інші цукровмісні продукти не збільшували ризик передчасної смерті.

Раніше вчені заявили про те, що захворювання на рак при палінні може бути викликано тим, що компоненти тютюнового диму змінюють роботу білкової "упаковки" ДНК, що робить гени вразливими до накопичення мутацій.