Новини науки - Вчені розповіли про небезпеку вживання фруктових соків - Технології - dt.ua

Вчені розповіли про небезпеку вживання фруктових соків

22 березня, 2018, 14:31 Роздрукувати

Вживання солодких напоїв може бути смертельно небезпечним для людей старше 45 років.

Фруктові соки виявилися небезпечними для людей старше 45 років

Вчені з Американської асоціації серця заявили про те, що вживання солодких напоїв, включаючи фруктові соки, людьми старше 45 років підвищує ризик передчасної смерті від серцевих захворювань, повідомляє EurekAlert!.

У ході дослідження вчені проаналізували дані понад 30 тисяч осіб у віці 45 років і старше. У фінальну вибірку увійшли близько 18 тисяч осіб, оскільки дослідники виключили дані тих, хто страждав від цукрового діабету другого типу, інсульту і захворювань серця.

Вчені спостерігали за добровольцями протягом шести років, в рамках яких вони заповнювали опитувальники про вживання цукровмісних продуктів. У разі смерті добровольця з'ясовувалася можлива причина його загибелі, включаючи серцевий напад та інші порушення в діяльності серцево-судинної системи. Враховувалися інші можливі фактори, що впливають на смертність, наприклад, рівень доходів, паління та фізична активність.

Виявилося, що ті, хто випивав близько одного літра солодких напоїв на день, вмирали в два рази частіше від ішемічної хвороби серця в порівнянні з тими, хто вживав менше 30 мілілітрів на день. Інші цукровмісні продукти не збільшували ризик передчасної смерті.