Вчені розповіли про користь темного шоколаду для зору

Вчені розповіли про користь темного шоколаду для зору Темний шоколад здатний поліпшити зір © kergudu.com
Поїдання темного шоколаду підвищує чіткість і контрастність зору.

Біологи з США заявили про те, що поїдання великої кількості шоколаду здатне відновити і поліпшити зір. При цьому, дослідники підкреслюють, що подібним ефектом володіє саме темний шоколад, молочний же ніяк на зір не впливає. Висновки вчених були опубліковані у журналі JAMA Ophthalmology.

За даними ВООЗ, на даний момент від короткозорості страждають приблизно 1,5 мільйона осіб. При цьому, число дітей, які страждають від захворювання, зростає з середини минулого століття. На думку дослідників, це можна пояснити не тільки соціальними факторами і зростаючим навантаженням на очі, але і генами.

У ході дослідження вчені вирішили перевірити теорію про те, що поїдання шоколаду може поліпшити зір. Для перевірки цієї ідеї вони запросили три десятки добровольців з нормальним зором або короткозорістю, і попросили пройти кілька тестів на пильність до поїдання шоколаду і через дві години після обіду. Як відзначають вчені, ні самі експериментатори, ні учасники дослідів не знали, який тип шоколаду вони їли і що саме вони перевіряли, що забезпечило абсолютну чистоту результатів цих дослідів.

В результаті було встановлено, що поїдання темного, але не молочного шоколаду кілька поліпшувало роботу очей, підвищуючи контраст і чіткість зору, що особливо проявлялося при читанні дрібного тексту. Сила цього ефекту, як визнають біологи, була невеликою, проте вона не зникала після всіх можливих перевірок. Це говорить на користь того, що шоколад дійсно впливає на роботу очей.

На даний момент вчені не знають, як довго триває подібна благотворна дія, і які компоненти темного шоколаду поліпшують зір.

Раніше вчені заявили про те, що апельсини та інші цитрусові фрукти можуть допомогти в боротьбі з ожирінням і хворобами, яке воно викликає.