Вчені розповіли, чому дельфіни не можуть наздогнати людей у розвитку

Вчені розповіли, чому дельфіни не можуть наздогнати людей у розвитку Вчені виявили схожість в соціально-культурній поведінці дельфінів і людей
Дослідники виявили схожість у соціально-культурній поведінці дельфінів і людей.

Вчені заявили про те, що їм вдалося виявити разючі подібності в соціально-культурній поведінці дельфінів і людей, разом з тим, морські ссавці ніколи не зможуть досягти успіхів, схожих з людськими. Висновки дослідників опубліковані в журналі Nature Ecology & Evolution.

Кити і дельфіни, як і люди, об'єднуються в групи, взаємодіють з іншими видами, спілкуються один з одним (у них навіть є свої діалекти), передають навички іншим поколінням. Вивчивши 90 видів китоподібних, вчені змогли з'ясувати, що мозок у цих тварин міг еволюціонувати так само, як у приматів і людей, згідно з так званою гіпотезою соціального мозку.

Згідно з нею, в процесі еволюції мозок людини збільшувався, щоб люди могли організовуватися у великі і складні соціальні групи.

За словами Сюзанни Шульц зі Школи досліджень Землі і навколишнього середовища Університету Манчестера, між еволюцією мозку, соціальними структурами і поведінковим різноманіттям китоподібних і людей можна побачити унікальні паралелі".

"На жаль, вони не зможуть скопіювати наші величезні мегаполіси і технології, тому що у них не розвинулися протиставлені великі пальці рук", - додала вона.

Раніше вчені провели експеримент, в рамках якого довели, що тварини з великим розміром мозку по відношенню до маси тіла володіють більш високим інтелектом.