Вчені розкрили таємницю загадкового об'єкта, який пролетів над Японією

Вчені розкрили таємницю загадкового об'єкта, який пролетів над Японією Об'єкт пролетів над Японією у 2017 році © Phys.org
Вірогідно, в атмосферу Землі увійшов фрагмент астероїда.

Японські астрономи заявили про те, що їм вдалося розкрити таємницю загадкового об'єкта, який пролетів над Кіото 29 квітня 2017 року. На думку дослідників, це міг бути фрагмент навколоземного астероїда, повідомляє Phys.org.

Вчені відзначають, що "вогняна куля", яка пролетіла в небі над Японією, була набагато яксравішою і повільнішою, ніж інші подібні об'єкти. Орбіта "вогняної кулі" збігається з орбітою навколоземного астероїда 2003 YT1, який може виявитися його батьківським тілом.

Астероїд відкрили у 2003 році. За словами дослідників, у минулому він був активним, тобто, викидав в навколишній простір частинки пилу, одна з яких, ймовірно, і згоріла в атмосфері Землі в 2017. Незважаючи на те, що на даний момент небесне тіло не показує ознак активності, вчені з'ясували, що орбіта і склад "вогняної кулі" свідчать про те, що її породив саме 2003 YT1.

Дослідники відзначають, що існує вірогідність того, що астероїд розпадеться на частини і його уламки впадуть на Землю в найближчі 10 мільйонів років, що становить небезпеку для життя на нашій планеті. Уламок, який увійшов в атмосферу в 2017 році, не представляв ніякої небезпеки, оскільки його діаметр становив усього кілька сантиметрів. Небесні тіла подібного розміру згорають в атмосфері перш, ніж можуть досягти поверхні Землі і завдати будь-якої шкоди.

Раніше вчені з Університету Гаррісберга в США виявили всередині скам'янілих молюсків, вік яких складає від 5 до 12 мільйонів років, десятки скляних кульок діаметром у кілька міліметрів. За словами дослідників, це може бути свідченням зіткнення астероїда з Землею в далекому минулому.