Рак - Вчені розкрили таємницю пухлин-вампірів - Технології - dt.ua

Вчені розкрили таємницю пухлин-вампірів

8 квітня, 2016, 15:14 Роздрукувати

Пухлини використовують кровоносні судини з інших тканин.

Ракові пухлини використовують кровоносні судини інших тканин © Lenta.ru

Біологи з Інституту досліджень раку в Лондоні визначили, що ракові пухлини здатні чинити опір лікуванню, використовуючи кровоносні судини з інших тканин. Результати досліджень вчених були опубліковані в Journal of the National Cancer Institute.

Рак часто провокує ангіогенез — розвиток власної кровоносної системи, що забезпечує злоякісні клітини, ростуть і діляться, всіма необхідними речовинами. Для придушення подальшого росту пухлини, медики використовують спеціальні препарати, які незабаром перестають діяти, оскільки пухлина знаходить обхідні шляхи існування. До цього моменту вчені не могли встановити, яким чином це можливо.

Читайте також: Медики планують використовувати "теплові гранати" для лікування ракових пухлин

У своєму дослідженні вчені використовували лабораторних мишей з гепатоцелюлярною карциномою (рак печінки). В якості лікувального препарату застосовувався антиангіоген сорафеніб. З'ясувалося, що пухлини, що піддалися лікуванню, спочатку будували свої кровоносні судини, однак через деякий час карциноми провокували ріст судин з навколишніх тканин і переставали реагувати на терапію.

Вченим також вдалося встановити, що при кооптації (використанні кровоносних судин інших тканин) ракові клітини стають більш рухливими. Встановлено також, що після припинення лікування пухлина повертається до будівництва власної кровоносної системи, що пояснює те, чому у деяких пацієнтів після перерви пухлини знову починають реагувати на лікування.

Раніше повідомлялося про те, що вчені запропонували лікувати рак за допомогою осиного отрутиВчені виявили молекулу, яка має протиракові властивості, у складі отрути особливого підвиду ос, Polybia paulista, батьківщиною яких є Бразилія. МР1 атакує ракові клітини, не ушкоджуючи при цьому здорові, а зосереджуючи увагу на аномальному поширенні ліпідів у ракових клітинах.

За матеріалами: Lenta.ru /