Острів Пасхи - Вчені розповіли про технології установки гігантських капелюхів велетнів острова Пасхи - Технології - dt.ua

Вчені розкрили таємницю капелюхів велетнів острова Пасхи

6 червня, 2018, 13:18 Роздрукувати

Вагf кам'яних капелюхів досягає 12 тонн.

Вага пукао може досягати 12 тонн © Science Alert

Вчені з Бінгемтонського університету в США заявили про те, що їм вдалося знайти відповідь на питання про те, як аборигенам острова Пасхи вдавалося встановлювати гігантські кам'яні капелюхи (пукао) на голови бовванів. Як повідомляє Science Alert, аборигени використовували складну техніку парбаклин, яка включала в себе створення похилого насипу, що досягав верхівки голови статуї, і систему канатів.

Наголошується, що техніка передбачає обернення каната навколо пукао циліндричної форми. Будівельники, притримуючи обидва кінці каната на верхній частині рампи, тягли один з них, докладаючи мінімум зусиль для підняття капелюха по похилій поверхні.

У ході дослідження вчені провели 3D-моделювання, в якому враховувалися висота статуй, фізична сила людей і маса капелюхів статуй, які перебували на чотирьох різних церемоніальних платформах. У результаті дослідники встановили, що навіть найважчі пукао могли бути встановлені на голови статуй за участю 15 і менш людина.

33
Science Alert

Читайте також: Археологи виявили сліди існування раніше невідомої цивілізації в Південній Америці

Раніше повідомлялося про те, що вчені розкрили таємницю зникнення цивілізації острова Пасхи. На думку вчених, загадкова цивілізація, яка залишила після себе безліч кам'яних бовванів, не могла зникнути в результаті військового конфлікту.

Випуск №27, 13 липня-19 липня Архів номерів | Зміст номеру < >