Новини науки - Вчені розкрили таємницю гуманоїда з пустелі Атакама - Новини IT і науки - dt.ua

Вчені розкрили таємницю "гуманоїда" з пустелі Атакама

23 березня, 11:32 Роздрукувати

"Інопланетянин" виявився дівчинкою з несумісними з життям мутаціями.

У "гуманоїда" виявлені несумісні з життям мутації © Naked Science

Вчені зі Стенфордського університету провели повний аналіз геному "гуманоїда" з Атаками і встановили, що насправді він є дитиною людини з несумісними з життям мутації. Висновки дослідників опубліковані в журналі Genome Research.

Крихітна 15-сантиметрова мумія була виявлена в покинутому поселенні в пустелі Атакама у 2003 році. Загадкова будова тіла з витягнутим черепом і меншою, ніж у людини, кількістю ребер привернуло увагу уфологів, які припускали, що мумія може виявитися інопланетянином. Разом з тим, у 2013 році дослідники проаналізували ДНК "гуманоїда" і встановили, що він насправді є людиною.

У ході нового дослідження вчені вивчили геном мумії для того, щоб зрозуміти, що привело до такої сильної деформації тіла. Виявилося, що "гуманоїд" є дівчинкою, яка народилася мертвою або виявилася викиднем. Разом з тим, структура кісток відповідає віку в шість-вісім років, що може вказувати на порушення, які стали причиною передчасного старіння.

Крім того, в її геномі виявлені сотні тисяч мутацій, включаючи потенційно небезпечні зміни у семи генах, дефекти яких можуть вести до порушення формування кісток і черепа, дисплазії скелета (карликовості), передчасного старіння і зрощення кісток.