Неандертальці - Вчені розкрили секрет перемоги кроманьйонців над неандертальцями - Технології - dt.ua

Вчені розкрили секрет перемоги кроманьйонців над неандертальцями

28 квітня, 2016, 18:14 Роздрукувати

Дослідники проаналізували зуби представників обох видів.

Неандертальці віддавали перевагу їжі, яку було легко знайти © Naked Science

Вчені з Німеччини провели детальний аналіз зубів кроманьйонців і неандертальців, які проживали на території Африки і Азії, і виявили можливу причину того, чому кроманьйонці змогли перемогти неандертальців. Висновки вчених були опубліковані на сайті Phys.org.

Пошкодження на зубах дозволяють визначити, якій їжі віддавали перевагу представники того чи іншого виду давніх людей. Вживання тієї чи іншої їжі призводить до появи певних подряпин на емалі, за якими можна визначити, яи входила до раціону м'ясна або рослинна їжа.

Читайте також: Вчені засумнівалися в технологічній перевазі кроманьйонців над неандертальцями

Згідно з висновками вчених, неандертальці віддавали перевагу тій їжі, яка їх оточувала. У степах вони їли м'ясо, а в лісах віддавали перевагу рослинній їжі. Раціон же кроманьйонців був приблизно однаковим незалежно від того, де вони мешкали. Разом з тим, раціон кроманьйонців сильно залежав від того, на якому рівні розвитку перебували їхні знаряддя праці.

Вчені також встановили, що предки сучасної людини ніколи кардинально не змінювали свої харчові звички і віддавали перевагу в основному рослинній їжі. Коли ж її знайти було важко, вони йшли на різні "хитрощі". Звички в їжі змушували їх рухатися у бік створення більш досконалих знарядь, а це, в свою чергу, дозволяло отримати вирішальну перевагу над неандертальцями.

Дослідники також відзначають перевагу кроманьйонців над неандертальцями в питанні одягу та організації громад.

Раніше вчені встановили, що гени неандертальців викликають депресії, нікотинову залежність і захворювання шкіри у сучасних людей.

Випуск №1278, 18 січня-24 січня Архів номерів | Зміст номеру < >