Вчені розповіли про походження вампіра з Коннектикуту - Технології - dt.ua

Вчені розкрили походження "вампіра" з США

5 серпня, 13:33 Роздрукувати

Загадковий чоловік був похований на початку 1800-х років.

"Вампір" помер від туберкульозу на початку 1800-х років © Science Alert

Вчені проаналізували ДНК чоловіка-"вампіра", який був похований у Новій Англії на початку 1800-х років, і визначили його походження. Чоловіка поховали особливим чином, побоюючись, що він може воскреснути і переслідувати свою сім'ю, повідомляє Science Alert.

Поховання "вампіра" було виявлено у 1990 році. Голова і кінцівки були відокремлені від тіла і розміщені на ребрах на зразок зображення на піратському прапорі. За словами дослідників, це свідчило про те, що останки були перепоховані. Їх поклали в дерев'яну труну, зверху помістили камені, а за допомогою мідних цвяхів вивели ініціали і вік смерті — JB 55.

Тепер дослідникам вдалося дізнатися ймовірне ім'я чоловіка – Джон Барбер. Швидше за все, він був фермером, який займався важкою фізичною працею. У нього був перелом ключиці, який зажив неправильно, а також артрит, який вразив коліна. Він помер від туберкульозу, який вразив навіть ребра покійного.

В часи життя Барбера люди вірили, що ті, хто хворіє на туберкульоз і помирає від нього, можуть залишати свої могили, переслідувати своїх родичів, заражати їх і пити кров. Ймовірно, такі уявлення були викликані тим, що ті, хто страждали від хвороби, часто були блідими і кашляли кров'ю, яка залишалася в куточках їхніх ротів.

Перетворення на вампіра відбувалося після смерті, тому часто родичі проводили ексгумацію тіл, їхні серця спалювали, тіло обезголовлювали, ламали кістки, а в груди забивали кілки. На даний момент дослідникам відомо про 80 випадків перепоховання "вампірів".