Вчені розкрили минуле джерела гравітаційних хвиль

Вчені розкрили минуле джерела гравітаційних хвиль Чорні діри в минулому були зірками © kak-eto-sdelano.ru
У далекому минулому чорні діри були масивними зірками.

Астрофізики з США та Польщі розповіли про минуле чорних дір, які стали джерелом гравітаційних хвиль, зафіксованих у грудні минулого року. Результати досліджень вчених були опубліковані в журналі Nature.

Дослідники встановили, що у далекому минулому ці чорні діри являли собою величезні зірки, чия маса перевищує масу Сонця в 40-100 разів. На думку вчених, ці зірки сформувалися через два мільярди років після Великого вибуху.

Читайте також: Астрофізики зафіксували ймовірне джерело гравітаційних хвиль, що були спіймані LIGO

Вчені також оцінили швидкість роботи гравітаційно-хвильових детекторів, що дозволяють реєструвати гравітаційні хвилі. Після досягнення оптимальної чутливості ці наземні обсерваторії повинні бути здатні виявляти кожен рік одну подію злиття чорних дір, кожна з яких важча за Сонце в 20-80 разів.

Гравітаційні хвилі були виявлені детекторами LIGO. Вони були породжені парою чорних дір, що зливаються, чиї маси в 29 і 36 разів перевищували сонячну, на відстані 1,3 мільярда світлових років від Землі. За частки секунди приблизно три сонячних маси перетворилися на гравітаційні хвилі, максимальна потужність випромінювання яких була приблизно в 50 разів більше, ніж від усього видимого Всесвіту.