Новини науки - Вчені расшифорвали геном рослини, здатної пережити атомний вибух - Технології - dt.ua

Вчені расшифорвали геном рослини, здатної пережити атомний вибух

21 листопада, 2016, 17:54 Роздрукувати

Гінкго є найдавнішою сучасною рослиною на Землі.

Вчені вперше розшифрували геном гінкго

Вченим вперше вдалося розшифрувати геном гінкго – найдавнішої сучасної рослини на Землі, перші представники якої з'явилися ще до народження динозаврів, у часи звіроящерів. Висновки вчених були опубліковані в журналі GigaScience.

На даний момент гінкго можна зустріти тільки в одному місці – на сході Китаю, де гаї цих "дерев" ростуть як в дикому вигляді, так і у вигляді культурних плантацій – місцеві жителі використовують листя гінкго як компонент різних традиційних засобів.

Незважаючи на величезний інтерес учених до рослині, геном гінкго про цих пір залишався не розшифрованим через його величезний обсяг і гігантську кількість повторів, що утруднюють прочитання генетичного коду і заважають визначенню його довжини. За оцінками дослідників, геном гінкго приблизно в 3,5 рази довший за людську ДНК, і при цьому він на 76,5% складається з повторюваних елементів і "сміттєвої ДНК".