Новини медицини - Вчені запропонували лікувати рак за допомогою осиного отрути - Технології - dt.ua

Вчені пропонують лікувати рак за допомогою осиної отрути

2 вересня, 2015, 16:12 Роздрукувати

Отрута, що міститься в жалі оси, може вбити ракові клітини.

Отрута, що міститься в жалі оси, може допомогти вилікувати рак © Huffington Post

Вчені виявили, що отрута, яка знаходиться в жалі оси, може стати ліками від раку. Лікувальний вплив отрута має завдяки молекулі Polybia-MP1 (МР1), яка міститься в ній. Ця інформація була поширена виданням Huffington Post.

Вчені виявили молекулу, яка має протиракові властивості, у складі отрути особливого підвиду ос, Polybia paulista, батьківщиною яких є Бразилія. МР1 атакує ракові клітини, не ушкоджуючи при цьому здорові, а зосереджуючи увагу на аномальному поширенні ліпідів у ракових клітинах.

Ліпіди – це будівельні блоки жиру, які разом з основними білками підтримують мембрану навколо будь-якої клітини, утворюючи простір, всередині якого може відбуватися клітинна діяльність. МР1 формує пори або порожнини в мембрані, що дозволяє речовинам, які потрібні для нормального функціонування клітини, просочуватися назовні. Це призводить до відмирання ракових клітин.