Позаземні цивілізації - Вчені представили перші результати пошуку позаземного життя - Новини IT і науки - dt.ua

Вчені представили перші результати пошуку позаземного життя

21 квітня, 2017, 13:08 Роздрукувати

Дослідники виявили 11 ймовірних сигналів діяльності інопланетних цивілізацій.

Виявлені 11 вірогідних свідчень існування позаземних цивілізацій © NASA

Команда міжнародного проекту Breakthrough Listen проаналізувала кілька петабайт даних, серед яких дослідники виявили 11 подій, які можуть бути ймовірними проявами діяльності позаземних цивілізацій.

Проаналізована інформація була отримана за допомогою наземних телескопів GBT (Green Bank Radio Telescope, США), Lick Observatory's Automated Planet Finder (США) і Parkes Radio Telescope (Австралія). Аналіз даних здійснено учасниками проекту SETI (Search for Extraterrestrial Intelligence, США).

Як відзначають учасники проекту, штучні сигнали відрізняються від природних такими особливостями випромінювання, як вузька смуга пропускання, нерегулярні спектральні закономірності поведінки, пульсація або модуляція, а також наявністю широкосмугових спектрів з незвичайними характеристиками. Розроблені вченими алгоритми дозволяють розрізняти земні (в тому числі від штучних супутників планети) і позаземні сигнали і відстежити в останньому випадку його положення на небесній сфері.