Вчені пояснили механізм трансформації риб'ячих плавців у кінцівки тварин

Вчені пояснили механізм трансформації риб'ячих плавців у кінцівки тварин Вчені розповіли про те, як плавники риб трансформувалися в кінцівки тварин © УНІАН
У формуванні плавників і кінцівок тварин беруть участь одні й ті ж гени.

Біологи під керівництвом Ніла Шубіна з Чиказького університету в США розкрили механізм походження кінцівок тварин з плавників риб. Висновки вчених були опубліковані в журналі Nature.

Розуміння еволюційної трансформації плавників риб в кінцівки тетрапод є однією з ключових проблем у біології. Походження хребетних тварин від риб є загальновідомим фактом, але структура і будова кінцівок і ребер у них суттєво відрізняється. Разом з тим, вчені вирішили довести родинний зв'язок між кінцівками різних видів і провели для цього експерименти з редагуванням генів і відстеження міграції клітин.