Вчені пояснили дивний нахил орбіти Місяця

Вчені пояснили дивний нахил орбіти Місяця Знайдено пояснення аномального нахилу місячної орбіти
Місячну орбіту змінило космічне тіло, яке впало на Землю.

Планетологи з Франції з'ясували, чому орбіта Місяця має аномальний нахил до площини екліптики, в якій розташована орбіта обертання Землі навколо Сонця. Результати досліджень були опубліковані в журналі Nature.

Згідно до однієї з найпопулярніших теорій походження Місяця, він утворився близько 4,5 мільярдів років тому в результаті зіткнення Землі зі схожою на Марс протопланетою. Ця взаємодія призвела до утворення на орбіті Землі уламків, які потім сформували Місяць.

Така модель формування Місяця припускає, що кут нахилу його площини до площини обертання Землі буде дорівнює приблизно одному градусу. Але його значення, що спостерігається сьогодні, дорівнює п'яти. За допомогою комп'ютерного моделювання вчені проаналізували можливі сценарії появи спостережуваного нахилу місячної орбіти.