Вчені пов'язали землетруси у Каліфорнії на початку ХХ століття з видобутком нафти

Вчені пов'язали землетруси  у Каліфорнії на початку ХХ століття з видобутком нафти Землетруси в Каліфорнії пов'язали з видобутком нафти на початку ХХ століття © РИА Новости
Видобуток нафти став причиною сильних землетрусів і у Техасі.

Вчені заявили про те, що видобуток нафти на початку минулого століття міг стати основною причиною серії потужних землетрусів, які відбулися в 1920-1930-х роках в Лос-Анджелесі та інших містах Каліфорнії. Висновки вчених були опубліковані в журналі Bulletin of the Seismological Society of America.

У ході дослідження вчені вивчили архіви Каліфорнійського технологічного інституту і виявили в них спогади сейсмолога Чарльза Ріхтера, який був свідком одного з землетрусів в Каліфорнії. Учений описав наслідки і перебіг цієї катастрофи. Дослідники визначили, що цей землетрус і три інших подібних події в 1920 і 1930 роках – землетрус у Лонг-Біч в 1933 році, в Санта-Моніці в 1930 році і в Інглвуді в 1920 році – схожі за своїми властивостями на серію поштовхів в Техасі в той же час. Ці землетруси в Техасі, як нещодавно з'ясували вчені, були пов'язані з варварськими методами видобутку нафти на території Сходу США на початку минулого століття.