Довге сидіння перед телевізором підвищує ризик розвитку раку кишечника - вчені - Технології - dt.ua

Вчені пов'язали довге сидіння перед телевізором з ризиком розвитку раку

6 лютого, 14:24 Роздрукувати

У всьому світі підвищилася захворюваність на рак кишечника серед людей у віці до 50 років.

Сидіння перед телевізором підвищує ризик розвитку раку

Міжнародна група вчених заявила про те, що тривалий час сидіння перед телевізором підвищує ризик розвитку колоректального раку. Як повідомляє EurekAlert!, захворюваність на рак кишечника серед людей молодше 50 років останнім часом значно зросла у всьому світі.

Відзначається також, що люди похилого віку, навпаки, стали рідше страждати від цього захворювання. Ракові пухлини у молодих людей мають інші молекулярні характеристики, що робить їх агресивнішими. Вони частіше виявляються на пізніх стадіях розвитку, що сприяє більш високій смертності.

У ході дослідження вчені вивчили дані про 89 278 жінок, які були отримані в ході довготривалого дослідження Nurses' Health Study II. Вчені проаналізували дані про те, скільки часу жінки проводили в сидячому положенні, в тому числі, перед телевізором. За 20 років дослідники виявили 118 випадків захворювання на колоректальний рак в молодому віці. Виявилося, що перегляд телевізора близько години на день підвищує ризик розвитку раку на 12%, для тих, хто проводив в сидячому положенні перед телевізором більше двох годин на день, цей ризик підвищувався до 70%. На цей зв'язок не впливає індекс маси тіла і фізичні вправи, що вказує на те, що малорухливий спосіб життя є окремим фактором розвитку раку.