Новини науки - можуть загрожувати Людству несприйнятливі до лікування грибки - Новини IT і науки - dt.ua

Вчені попередили про можливу епідемію

18 травня, 15:16 Роздрукувати

Причиною епідемії може стати нечутливий до ліків грибок.

На думку вчених, незабаром грибки можуть стати несприйнятливими до лікування © Андрій Товстиженко, DT.UA

Вчені з Імперського коледжу Лондона і Ексетерського університету заявили про те, що нечутливий до лікування грибок може стати причиною нової епідемії, яка торкнеться як людей, так і тварин і рослин. На думку дослідників, незабаром грибок може перетворитися на аналог стійких до антибіотиків "супербактерій", повідомляється в журналі Science.

Вчені підкреслюють, що у медицині і сільському господарстві нерідко зловживають протигрибковими препаратами, що незабаром, може викликати стійкість у грибків до подібного лікування. Зокрема, цьому сприяє регулярне застосування препаратів для лікування грибкового стоматиту, епідермофітії стоп, дерматофітії і оніхомікозу.

При цьому вчені відзначають, що загроза недооцінена і незабаром дасть про себе знати. За їхніми словами, препарати знищують лише слабкі культури грибків, а сильні виживають і еволюціонують, отримуючи невразливість до протигрибкових препаратів. У зв'язку з цим фахівці закликають до розробки засобів, здатних протистояти цій загрозі.

Крім того, дослідники підкреслюють, що грибкові захворювання забирають життя більшої кількості людей, ніж рак молочної залози і малярія.