Друга Земля - Вчені підтвердили відкриття другої Землі у найближчої зірки - Технології - dt.ua

Вчені підтвердили відкриття "другої Землі" у найближчої зірки

25 серпня, 2016, 11:12 Роздрукувати

Планета стала найближчою до Сонячної системи небесним тілом, на якому може існувати життя.

На "другій Землі" може існувати життя © eso.org

Вчені отримали докази існування планети у найближчої до Землі зірки – Проксими Центавра. Як повідомляється на сайті Європейської південної обсерваторії, планета здійснює оборот навколо зірки за 11 днів.

Температура планети придатна для існування води, небесне тіло відноситься до кам'яних і перевершує Землю за розмірами. Це найближча до Землі екзопланета і, можливо, найближчим до Сонячної системи небесне тіло, на якому може існувати життя.

Відстань від планети Proxima b до материнської зірки становить 7 мільйонів кілометрів – всього 5% від відстані між Землею і Сонцем. Планета знаходиться набагато ближче до своєї материнської зірки, ніж Меркурій до Сонця, але і сама Проксима набагато тьмяніша за Сонце. Тому виходить, що Proxima b потрапляє всередину жилої зони своєї зірки. За оцінками, температура на її поверхні дозволяє існувати вода в рідкому стані.