Вчені назвали можливу кількість інопланетних цивілізацій в Чумацькому Шляху

Вчені назвали можливу кількість інопланетних цивілізацій в Чумацькому Шляху У Чумацькому Шляху можуть існувати десятки розвинених цивілізацій © New Scientist
У нашій галактиці може існувати мінімум 36 високорозвинених цивілізацій.

Вчені використали нову методологію для підрахунку кількості інопланетних цивілізацій, які можуть існувати в Чумацькому Шляху. Виявилося, що цивілізацій, досить розвинених для того, щоб транслювати сигнали в космос, може бути щонайменше 36. А насправді це число може бути навіть більшим, повідомляє Sciencealert.

Сам факт існування людства свідчить про те, що існування технологічно просунутої цивілізації у Всесвіті можливе. Але всі спроби знайти такі цивілізації поки закінчувалися нічим. Оскільки в нашому планетному "сусідстві" єдиним населеним світом залишається Земля, важко сказати, наскільки поширеною є поява життя у Всесвіті. Тепер вчені спробували відповісти на це питання.

"У нашій галактиці повинні існувати не менше декількох десятків активних цивілізацій, якщо припустити, що на формування розумного життя на інших планетах, як і на Землі, потрібно близько п'яти мільярдів років", - заявив астрофізик Крістофер Конселіс.

У своїх розрахунках вчені використовували кілька параметрів. Зокрема, вони припустили, що життя виникає скрізь, де для цього є відповідні умови: кам'яниста планета, яка обертається в населеній зоні своєї зірки, яка володіє достатнім рівнем металевості і відповідає певному віку.

Оскільки для формування розвинутої цивілізації на Землі було потрібно 4,5 мільярда років, одним із обов'язкових параметрів вчені розглядали існування сонцеподібної зірки віком від 4,5 до 5,5 мільярдів років. Розрахунки показали, що найбільш ймовірна кількість цивілізацій, які відповідають всім необхідним параметрам, становить 36.

Чому ж вченим досі не вдалося знайти доказів існування таких цивілізацій? Якщо припустити, що вони розподілені в Галактиці відносно рівномірно, то середня відстань між двома з них становить 17 тисяч світлових років.

Радіохвилі, які людство може транслювати в космос, мають межу швидкості, з якою вони можуть подорожувати. Хвилі від першої радіотрансляції, яка відбулася в 1895 році, на даний момент могли б віддалитися від Землі на відстань 125 світлових років. На те, щоб відправити сигнал до найближчої цивілізації і отримати відповідь, може піти 34 тисячі років.