Вчені переклали печерні написи народу черокі

Вчені переклали печерні написи народу черокі Написи були зроблені незадовго до переселення індіанців © Naked Science
Написи описували ритуали і містили послання до предків.

Вчені переклали написи, які були залишені північноамериканським народом черокі в печері Маніту в 1830-х роках. Як повідомляє Naked science, у них описувалися ритуали і містилися послання до предків або надприродних сутностей, які, за повір'ями індіанців, населяли світ духів.

Написи в печері зроблені за допомогою 85 голосних звуків – цю систему письма розробив черокійський вчений Секвойя незадовго до вигнання його народу Дорогою сліз. У 2006 році історик, який робив фотографії печери, вперше помітив ці написи, частина з яких була написана вугіллям. Тепер їх вивчила група вчених під керівництвом археолога Бо Дьюка Керролла.

Один з написів на стіні всередині печери говорить: "Лідери команди зі стикболу на 30-й день їхнього місяця квітня 1828". На думку дослідників, слово "їхнього" позначає європейських американців. Сусідній напис, на думку дослідників, відноситься до ритуалів перед грою. В уривку також вказувався духовний лідер команди Річард Гесс – англійське ім'я одного з дітей Секвої.

Стрикбол – це версія лакросу, в яку комуни черокі грали для досягнення духовного оновлення.

Інші написи на стелі перед входом в печеру можуть бути релігійними посланнями предкам черокі або іншим надприродним істотам. Вони зроблені задом наперед, ймовірно через те, що, на думку вчених, призначалися тим, хто живе у світі духів, у який, як довірили черокі, можна було потрапити тільки через печеру Маніту.

Раніше в печері Бломбос вчені виявили найдавніший відомий на даний момент малюнок, зроблений людиною. Знайдений вченими зразок являє собою фрагмент великої плити силькрета з відшліфованою поверхнею, на яку був нанесений малюнок.