Вчені назвали продукти перешкоджають старінню мозку - Новини IT і науки - dt.ua

Вчені назвали продукти, які перешкоджають старінню мозку

15 вересня, 17:50 Роздрукувати

Харчові волокна сприяють зростанню корисної мікрофлори в кишечнику.

Харчові волокна знижують ризик розвитку запалення мозку © Naked Science

Вчені з Університету Іллінойсу заявила про те, що вживання харчових волокон дозволяє знизити ризик розвитку запальних процесів у мозку ссавців з віком, повідомляє EurekAlert!.

Харчові волокна містяться в овочах, фруктах, горіхах, бобових, кашах та хлібі. Вони сприяють зростанню корисної мікрофлори в кишечнику. Ці бактерії переробляють компоненти їжі, які не перетравлюються власними ферментами людини, і виробляють коротколанцюгові жирні кислоти, включаючи бутират.

У ході дослідження вчені провели досліди на мишах, які були розділені на групи відповідно з віком і часткою харчових волокон, які вони вживали в їжу. Дослідники стежили за рівнем бутирату в крові та концентрацією протизапальних речовин в кишечнику. Виявилося, що раціон харчування з високим вмістом харчових волокон значно підвищував рівень бутирату і зменшував запалення в кишечнику у старих гризунів. Крім того, було встановлено, що під дією бутирату кількість білків, які могли завдати шкоди нейронам, знижувався.