Алкоголь - Вживання більше 100 грамів алкоголю в тиждень вкорочує життя - Технології - dt.ua

Вчені назвали дозу алкоголю, що впливає на тривалість життя

13 квітня, 2018, 17:20 Роздрукувати

Вживання більше 100 грамів алкоголю на тиждень скорочує життя на півроку.

Вчені простежили зв'язок між вживанням алкоголю і зменшенням тривалості життя © bohdan.com.ua

Міжнародна група вчених заявила про те, що доза алкоголю, яка перевищує 100 грамів на тиждень, негативно впливає на тривалість життя. Більш того, дослідники встановили залежність між збільшенням дози і зменшенням тривалості життя. Висновки вчених були опубліковані в журналі The Lancet.

У ході дослідження вчені вивчили дані майже 600 тисяч людей, які були визначені дослідниками як "питущі". Дані бралися з трьох баз: біобанку Великої Британії, програми Кембриджського університету ERFC та європейської програми EPIC-CVD, присвяченої дослідженню раку і харчування. 44% учасників – жінки, 21% - ті, хто палять.

Вчені розподіляли анкети по групах в залежності від вживаної дози алкоголю на тиждень. Ті, хто пив більше ста грамів, склали 50%, а ті, хто споживав більше 350 грамів, — 8%. 40 310 осіб померли від серцево-судинних захворювань, а 39 018 зазнали перших їх ознак.

Дослідники помітили кореляцію між збільшенням дози вживаного алкоголю та зменшенням тривалості життя. Виявилося, що вживання від 100 до 200 грамів алкоголю на тиждень зменшує передбачувану тривалість життя на півроку, від 200 до 350 грамів — на один-два роки, а понад 350 грамів — на чотири-п'ять років.