Вчені навчили штучний інтелект розпізнавати людей крізь стіни

Вчені навчили штучний інтелект розпізнавати людей крізь стіни Штучний інтелект зможе відслідковувати переміщення людей крізь стіни © 4pda.ru
Технологія розпізнає індивіда серед 100 осіб у 83% випадків.

Вчені Массачусетського технологічного інституту створили бездротовий пристрій, який здатен відслідковувати переміщення людей крізь стіни. Як повідомляє Naked science, пристрій отримав назву RF-Pose. За словами дослідників, їхня технологія ідентифікує індивіда серед 100 осіб у 83% випадків.

Спочатку інженери зібрали дані двох датчиків: бездротового радіопристрою і камери - обидва відстежували такі дії людей, як ходьба, бесіда, очікування ліфта і відкривання дверей. Потім за допомогою зображень камери вони побудували для кожної людини тонку модель скелета. Ця модель демонструвалася ШІ разом з радіосигналом. Так алгоритм навчився розпізнавати зв'язок між сигналами радіопередавача і сконструйованими скелетами.

Попередні системи відстежували або одну кінцівку, або відображали статичну позу. Рухома модель, на думку творців, стане в нагоді в багатьох областях, наприклад в медицині. Система зможе стежити за переміщенням будинку пацієнтів, що страждають хворобою Паркінсона, щоб визначати прогрес захворювання.

Naked Science

Раніше штучний інтелект виявив ліки від малярії в зубній пасті. У ході дослідження вчені підключили штучний інтелект для аналізу того, як збудник, малярійний плазмодій, взаємодіє з триклозаном, антибіотиком із звичайної "лікувальної" зубної пасти. Цей антибіотик, як пояснюють біологи, пригнічує розмноження бактерій, заважаючи роботі одного з їхніх ключових ферментів, який відповідає за складання жирових молекул, необхідних для нормальної роботи клітинних стінок мікробів.