Вчені навчили нейромережу визначати рівень бідності за супутниковими знімками

Відео
Вчені навчили нейромережу визначати рівень бідності за супутниковими знімками Штучний інтелект буде визначати рівень бідності за супутниковими знімками © N+1
Розроблений метод дозволить скоротити витрати на дослідження рівня бідності в різних регіонах.

Американські вчені запропонували визначати рівень бідності в Африканських країнах за супутниковими знімками регіонів. Запропонований дослідниками метод полягає в тому, що штучний інтелект аналізує супутникові знімки місцевості і на основі її особливостей робить оцінку добробуту жителів регіону. Результати досліджень вчених були опубліковані в журналі Science.

Як правило, для визначення рівня бідності використовуються різні методи. Разом з тим, для проведення великомасштабних досліджень потрібні значні витрати з боку уряду, тому в економічно слаборозвинених регіонах такі дослідження проводяться рідко. Це створює дефіцит інформації, що робить неможливим визначення регіонів, які найбільш гостро потребують допомоги.

Тепер же дослідники запропонували використовувати нейромережу, що оброблює супутникові знімки місцевості. Багатошарова архітектура такого типу мереж дозволяє аналізувати зображення високого рівня абстракції. В даному випадку на вхід нейрона подається не вся картинка, а невелика її частина, яка обробляється програмою. Після цього виходить карта ознак, яка теж кілька разів "пропускається" через нейромережу, і, в кінцевому підсумку, штучний інтелект визначає, що зображено на знімку.