Новини науки - Визначені молекули, які беруть участь у передачі сигналів болю і свербіння - Технології - dt.ua

Вчені ідентифікували молекули – переносники сигналів болю і свербіння

14 серпня, 13:28 Роздрукувати

У передачі сигналів болю та свербіння беруть участь молекули мкРНК.

Виявлені молекули, які беруть участь у передачі сигналів болю і свербіння

Команди вчених з іспанського Університету Кантабрії і Медичної школи університету Дюка виявила нові ланки ланцюжка передачі сигналів болю та свербежу – молекули мкРНК. Як повідомляє Naked science, дослідникам вдалося встановити, що сигнал болю виникає лише при впливі молекул мкРНК miR-30c-5p на синтез клітинної регуляторного білка TGF-beta.

Вчені провели експерименти на лабораторних мишах і щурах, а також на людях. Перерізання сідничного нерва щурам призводило до підвищення їхньої больової чутливості до температури — і зростанню вмісту мкРНК. Ін'єкції miR-30c-5p також призводили до зниження больового порогу, причому після додаткової ін'єкції препарату, що блокує дію цієї мкРНК, чутливість поверталася до норми.

Дослідники з Медичної школи університету Дюка показали роль мкРНК miR-711 у розвитку хронічного свербіння і нестерпне бажання почухати у деяких пацієнтів з лімфомою. Досліди на мишах показали, що клітини-лімфоцити, що переродилися, виробляють і виділяють miR-711 у великих кількостях, а ін'єкції цих мкРНК самі по собі викликають "коростяний свербіж" у здорових тварин.